.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول قوه قضائیه در مراسم شب قدر در ساري:
مهم‌ترین میراث امام، انقلاب و نهضت امام است

معاون اول قوه قضائیه گفت: مهم‌ترین میراث امام، انقلاب و نهضت امام است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آغازین ساعات بامداد امروز در مراسم شب قدر در مصلای جمعه ساری، اظهار داشت:‌ امشب افضل لیلة‌القدر است.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که توفیق داد یک شب قدر دیگری در عمر ما رقم زده شود و شب زنده‌داری کنیم، تصریح کرد: بر دستی قرآن و بر دست دیگر دامن ائمه را بگیریم و از ربانیت و جلوه ذات مقدس حضرت حق در ماه رمضان بهره ببریم.

دادستان ویژه دادگاه روحانیت کشور ادامه داد:‌ تاریخ گواه بر تدین و دلدادگی مردم مازندران به اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با بیان اینکه شب بیست و سوم ماه رمضان، شب مبارکی است، متذکر شد:‌ اگر قرار بود امشب سرنوشت ما رقم بخورد و ما هیچ سهمی در این سرنوشت نداشته باشیم، ما را دعوت نمی‌کردند که در خانه خدا گریه کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه خداوند می‌بیند که ما در محضر او معصیت می‌کنیم، اما به ما روزی می‌دهد، افزود:‌ او می‌داند که در درون و باطن ما چه می‌گذرد، اما ما را مورد غضب قرار نمی‌دهد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه حق نداریم در کنار کسی و حتی پدر و مادر اقرار به گناه کنیم، یادآور شد:‌ اما امشب در نزد خدا اقرار می‌کنیم که چه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همه راه‌ها برای بازگشت انسان فراهم است، گفت:‌ شب قدر شب امید است و هیچ‌کس حق ندارد امشب ناامید از در خانه حضرت حق برود.

این مسئول با بیان اینکه نباید بگوییم آب از سر ما گذشته، متذکر شد:‌ این شعار ما نیست، مهم این است که انسان توجه پیدا کند و حق نداریم نسبت به خدا سوء‌ظن داشته باشیم.

رئیسی با اشاره به اینکه شب قدر، شب میثاق و پیمان است، تصریح کرد:‌ هر کسی می‌خواهد امشب با خدا پیمان نبندد، جایی در شب قدر ندارد.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: ‌یک شب با ولایت فاطمی زندگی کردن بهتر از یک عمر با حکومت اموی زندگی کردن است.

رئیسی با بیان اینکه امشب می‌توانیم ره صد ساله را یک شبه طی کنیم، عنوان کرد:‌ رمز این کار این است که به شب قدر توجه کردیم و ظرفیت پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی ظرفیت شکست ندارند، گفت:‌ تا کمی با فراز و فرود مواجه می‌شوند، عرصه بندگی را ترک می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه رمضان ماه تمرین خودسازی است، یادآور شد: ‌یعنی انسان تمرین کند که بر سر دوراهی زندگی، خدا را برگزیند و بر نفس خود تسلط یابد.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد:‌ تقرب به حضرت حق باعث مسلط شدن انسان بر نفس خود می‌شود.

رئیسی در ادامه سخنان خود بیان داشت:‌ مهم‌ترین میراث امام، انقلاب و نهضت امام است.

وی با بیان اینکه اکنون خداوند میزبان است، یادآور شد:‌ با مقام ربانی خود می‌خواهد از ما پذیرایی کرده و با نزول قرآن، ما را ملکوتی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه شب قدر شب تصمیم است و همه باید با خدای خود تصمیم بگیرند، تصریح کرد:‌ از خدا بخواهیم که بتوانیم این تصمیم را اجرایی کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه گناه، لذت موقت و نکبت ماندگار دارد، ادامه داد:‌ حتی یک شهید نسبت به حق‌الناس مورد سوال قرار می‌گیرد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه رمضان ماه دیگرخواهی است، اضافه کرد:  عبودیت یک بسته است که همه زوایای زندگی انسان را در بر می‌گیرد و همه جایگاه‌های نظام اسلامی باید عرصه عبودیت و بندگی باشد.

رئیسی در پایان با بیان اینکه نظام اسلامی یکپارچه عبودیت و بندگی است، اذعان داشت:‌ مازندران استانی مربوط به شهید و شهادت و چهره‌ای ماندگار از شهدای انقلاب اسلامی است.فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.